ОСОБЕННОСТИ ПРИМЕНЕНИЯ ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГА В ХОЗЯЙСТВЕННОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
Аннотация и ключевые слова
Аннотация (русский):
В работе раскрыта актуальность интернет-маркетинга применительно к предпринимательству. Раскрыты особенности каналов привлечения трафика на основе применения Owned Media, Paid Media, Earned Media. Раскрыты модели поведения потребителей товаров и услуг и инновационный таргетинг. В основу работы заложена мысль о том, что необходимо использовать системный подход в продвижении хозяйственной деятельности и развивать в себе навык быстрого самообучения, поскольку скорость является решающим фактором при адаптации и применения новых маркетинговых инструментов для привлечения клиентов.

Ключевые слова:
интернет-маркетинг, предпринимательство, бизнес
Текст
The paper considers reveals the relevance of Internet marketing in relation to entrepreneurship. Features of channels of traffic attraction are revealed on the basis of the use of Owned Media, Paid Media, Earned Media. The models of consumers' behavior of goods and services and innovative targeting are revealed. The work is based on the idea that it is necessary to use a systematic approach to promoting economic activity. It is important to develop the skill of fast self-learning, because speed is a decisive factor when applying new marketing tools to attract customers.
Список литературы

1. Kiang M.Y., Raghu T.S., Shang K.H. M. Marketing on the Internet - who can benefit from an online marketing approach? // Decision Support Systems. 2000. Т. 27. №. 4. С. 383-393.

2. Grossnickle J., Raskin O. The handbook of online marketing research: knowing your customer using the Net. McGraw-Hill Professional, 2000.

3. Gurău C. Integrated online marketing communication: implementation and management // Journal of communication management. 2008. Т. 12. № 2. С. 169-184.

4. Gay R., Charlesworth A., Esen R. Online marketing: a customer-led approach. Oxford University Press, 2007.

5. Brown M. T. et al. An analysis on online marketing in the sport industry: User activity, communication objectives, and perceived benefits // Sport Marketing Quarterly. 2003. Т. 12. № 1. С. 48-55.

6. Teo T.S. H., Swan Tan J. Senior executives’ perceptions of business-to-consumer (B2C) online marketing strategies: the case of Singapore // Internet Research. 2002. Т. 12. № 3. С. 258-275.

Войти или Создать
* Забыли пароль?